Všeobecné otázky
Kolik stojí zjištění dostupnosti služby?
V případě, že máte zájem o naše služby, tak nás neváhejte kontaktovat na telefonním čísle 777107007, nebo napište zde (odkaz na zjistění dostupnosti) Kontrola dostupnosti je ZDARMA.
Jak mohu požádat o změnu služby, plaby či jiné změny?
Požadavek na změnu lze zadat prostřednictvím klientské zóny nebo zavoláním na zákaznickou linku, která je dostupná na telefonním čísle +420 777 107 007.
Mohu si službu přenést na novou adresu?
Samozřejmě. Kontaktujte naši zákaznickou linku a požádejte o přenesení služby, provedeme kontrolu dostupnosti služby. Pokud bude vše v pořádku, pak požadavek na přenesení služby zaevidujeme a naplánujeme termín přenesení.
Lze smlouvu přepsat na jinou osobu?
Ano, smlouvu můžete nechat přepsat na jinou osobu. Žádost o přepis musí podat osobně nebo písemně majitel smlouvy. Vzhledem k nutnosti podpisu nové smlouvy, je potřeba, aby nový majitel navštívil naši pobočku, či poslal potřebné doklady (občanský průkaz) elektronicky na mail: info@teamcity.cz
Jak mohu ukončit poskytovanou službu?
Výpověď je možné podat osobně na naší pobočce v Ostravě Michálkovicích nebo zaslat písemnou výpověď poštou na adresu TeamCity s.r.o., Československé Armády 98, 71500 Ostrava, či do datové schránky: uucjsnp
Výpověď činí ze zákona 30 dnů a začíná běžet dnem následujícím po dni, v němž byla výpověď doručena. IPTV či jednotlicé balíčky se mohou ukončit vždy ke konci měsíce.
Co musím po ukončení služby vrátit?
Pokud od nás máte zařízení v pronájmu nebo výpůjčce, je nutné nám ho do 7 dnů po ukončení služby, na základě Všeobecných obchodních podmínek, vrátit. Můžeme Vám také zařízení zdemontovat / vyzvednout, v tomto případě je však účtován poplatek dle ceníku.
Technické dotazy
Jak nastavit Wi-Fi router?
V případě, že máte některý z námi dodávaných routerů a podařilo se Vám jej resetovat do továrního nastavení, či si jen chcete změnit heslo k wifi, pak zde máte jednoduché návody jak si je nastavit.
Jak na správné zapojení domácí sítě?
Anténu napájím:
Přívodní kabel ze střechy je zapojen do PoE zdířky adaptéru (nejčastěji černá/bílá krabička velikosti cca 5×3 cm) a do portu LAN je zapojen kabel, který vede do modrého WAN portu v routeru.
Anténu nenapájím:
Přívodní kabel je zapojen přímo do modrého WAN portu v routeru.
Jak můžu ověřit svou rychlost?
Nezdá se Vám rychlost internetového připojení? Vyzkoušejte speedtest, který otestuje vaši rychlost připojení.
Veřejná IP adresa
Veřejná IP adresa vám umožní unikátní identifikaci na internetu, díky které máte ke svému zařízení přístup odkudkoliv. To se nemusí týkat jen vašeho počítače nebo routeru, ale třeba síťového disku, kamerového systému nebo celé chytré domácnosti. K zařízení s veřejnou IP adresou se tak můžete přihlásit třeba z kanceláře nebo dokonce ze zahraničí. V případě, že chcete přiobjednat veřejnou IP adresu můžete to provést z portálu zde: cf.teamcity.cz nebo se nám ozvat na podpora@teamcity.cz či volat +420 777 107 007.